Press "Enter" to skip to content

Ep.059. A szervizelés joga

Random Generátor podcast
Random Generátor podcast
Ep.059. A szervizelés joga
Loading
/

Lazább hangvételű adásunkban beszélgettünk az éppen aktuális Szájer ügyről, majd a 18-ik percben ráfordultunk heti tech híreinkre.

Elgondolkoztunk azon, hogy mi a különbség a garancia és egy termék várható élettartama között. Vajon kell fedje egymást? A kettő egy és ugyanaz? Vagy totálisan szétválasztható? Vajon mennyire lesz irányadó egy készülék javíthatósága? Jobbnak fogunk valamit a jövőben tartani ha könnyebben csavarozható szét, mint amennyire tartós?

Beszélgettünk még a termékek támogatásáról, szoftverezettségéről – mi történik akkor ha egy gyártó elengedi a felhő alapú eszközeinek kezét…akár véletlen is? És ha már felhő mettől meddig jogos megosztanunk egy olyan tartalmat, amire egyébként jogosultak vagyunk…?

Linkek:

One Comment

  1. tcs
    tcs 2020.12.09.

    A bányászat tavaly nagyon pörgött pedig, az előzőben említett egyébként nagyon ügyes Mikrotiken kívül rengeteg RDP-t törtek meg és az így megszerzett gépekkel szintén bányásztak, szóval valós igény más gépével bányászni.
    Szájert megértem, én is csatornán menekülnék, ha mondjuk MS részvényeim lenének és félő volna, hogy kitudódik. Kb ekkora kontraszt volt a valóság és színház között itt is. 😉

Hozzászólás a(z) tcs bejegyzéshez Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Offline vagy